msp-bloggen

Alla inlägg under november 2013

Av Karro&Mejla - 8 november 2013 23:12

Häääj! ;)

De va ett tag sen! Jo, men jag tänkte bara berätta lite hur läget är o så.. :P

Som ni redan visste så har Mejla slutat spela msp o jag spelar typ runt 1 gång per månad så det är typ aldrig! ;( men de är bara för att jag inte hinner och för att jag tappat intresset för msp :/ men ja, Mejla o jag går inte i samma skola lägre o har inte gjort de på ett bra tag eftersom jag bytte efter julen i 6:an så vi träffas ju aldrig så då funkar det ju inte med bloggen heller , vilket är lite synd men det är inte så mkt att göra åt ;/ tror inte att de är så många som är intresserade av att läsa denhär bloggen eftersom igen uppdsaterar, så statistiken ligger runt 15 pers/dag :) vilket är helt ok p.g.a att vi inte bloggar, funderar även på att skaffa en egen blogg så ja, vi får väl se :P o d har jag verkligen inte tid med att blogga här, det är mkt läxor o sånti 7:an ska ni veta :P

JA, men ikväll typ för 1 timme sen så loggade jag in o träffade på Gag, sååååååå längesen, har saknat henne alltså :)<3 hon e fett snäll! Jaja, sen gjorde jag nyss enbild, men den kmr upp i slutet av inlägget! Men ja, har väl inte så mkt mr o skriva än att det är kul att ni läser och att statistiken inte ligger på 0! GLÖM INTE ATT KOMMENTERA O FRÅGA SAKER ;)

 

Bre, visst är jag cool? :P

Nä men de blev värsta romanen ovanför men jaja, det har ju inte kommit nåt inlägg så ;) Hejdååå!


//Karro<333

Chatta med oss ♥

Ipod!

Klocka!

Presentation


Nu mera är det jag; Karro som styr bloggen framåt ;)

Fråga mig

171 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards