msp-bloggen

Direktlänk till inlägg 26 mars 2013

UPDATE!! :-)

Av Karro&Mejla - 26 mars 2013 16:52

Hej! Jag tänkte bara uppdatera bloggen lite... så ja... lite info rå...

Just nu e jag sjuk, det suger.. eller alltså jag är förkyld.. nt funny!

Ja.. men jag gör inte så mkt, det är typ ingen som spelar msp mer, jag loggade in idag och ingen var inne.. :/ okej, okej jag är typ nästan aldrig heller inne.. men alltså jaghar över 300 vänner, så nån mst ju va inloggad.. annars betyder det att msp har förlorat mer än 300 medlemmar... :0

Ja men alltså jag har mkt med skolan nu o så.. jag har ju bytt skola o.s.v... 

Men jag ska typ till spanien om nåra månader, typ 2 o.O, ska dt med min klass... 

Idag så har jag varit i skolan, vi har gått igenom hk-grejer för vi ska ha prov på torsdag.. :0

Jaja.. lite IRL-prat eftersom att det inte hänt nåt på msp... :/

Ja men inlägg kmr väl då o då när jag har tråkigt elr är sjuk... o.s.v... 

Hejdååå 

Kram Karro<333

 
 
emilie

emilie

2 maj 2013 21:02

Hej ni två har den bästa bloggen är typ ine på den varje dag på msp hetter jag vind09 chatta med mig där.jag kannse inte är ine på msp nu så ofta bara för vi inte har internet på tre månader men jag loggar in när jag ör.hemma hos andra.vad hetter ni på msp.vill npn göra en blogg med mig

http://msp bloggen

Karro&Mejla

5 maj 2013 14:10

Haha, tack :) jag är inte inne så ofta längre o inte mejla heller! :(

//Karro

 
emilie

emilie

5 maj 2013 21:10

Haha ok.vet ni två hur man går upp i level snapt aå kan ni snälla hjälpa mig med det.kolla mina artbooks oxh filmer and look men nåt av zey skulle äl ara snällt om ni vill aså

http://olsson

Karro&Mejla

19 maj 2013 19:13

jag vet inga fusk o tänker inte ta reda på nåra heller för då är msp tråååk, om du är i låg lvl så kämpa med att kma upp i lvl ist för att fuska ;) för om du fuskar så kmr du känna att du har fuskat dej fram... tror jag :S

//Karoo

 
emilie

emilie

6 maj 2013 21:08

Kan du och jag typ chatta på msp om tre månader..... o och på msp hetter jag julian andersson ett s eller två kommer inte ihåg

http://olsson

Karro&Mejla

19 maj 2013 19:12

tre månader??? what?
skriv t mig ska försökasvara
om du försöker nå mejla... så ska jag meddela att hon inte spelar längre ;((


//KArro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karro&Mejla - 3 januari 2014 22:20

Heyy Karro här <3 Nu tänkte jag göra lite tips till er som har en tjej som ni vill göra extra lycklig <3 - Skicka fina chattmeddelanden till henne (ex. hej älskling<3) - Säg att du älskar henne - Gör fina artbooks o förklara för henn...

Av Karro&Mejla - 8 november 2013 23:12


Häääj! ;) De va ett tag sen! Jo, men jag tänkte bara berätta lite hur läget är o så.. :P Som ni redan visste så har Mejla slutat spela msp o jag spelar typ runt 1 gång per månad så det är typ aldrig! ;( men de är bara för att jag inte hinner och ...

Av Karro&Mejla - 19 maj 2013 19:14

Åh hej igen, nu har besökssiffrorna minskat :( det är inte så kul :'(  Hoppas att dem går upp igen    för annars är de inge kul... men karro har uppdaterat   //kaRRO ...

Av Karro&Mejla - 21 september 2012 15:28

                                                                                   I                                                                                    I                                                                             ...

Av Karro&Mejla - 21 september 2012 15:25

Den som ger flest autos till min andra gubbe vinner nåra presenter :) + autos :) Jag lägger upp bildbevis sen :)    Så lycka till!   MIN ANDRA GUBBE HETER :   Pandiizen       //Karro<333   Mejlar den som vinner!  ...

Chatta med oss ♥

Ipod!

Klocka!

Presentation


Nu mera är det jag; Karro som styr bloggen framåt ;)

Fråga mig

171 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards