msp-bloggen

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

:0

Av Karro&Mejla - 14 juni 2012 22:25

HEJ!


En sak som förvånar mig är att mejla bloggade igår :0

xD


AJA... 

idag hade vi skolavslutning, så äntligen 

SOOOOOOOOOMMMMMARRRRRLOOOOOOOOOV!

ÄLSKA ♥

Hinner inte blogga mer men hörs nån dag, jsute ska ha en tävling också, tror jah ;)

Jag kommer att lotta ut en header xP


PS. Vi bloggar fast vi inte spelar msp så ni vet x)<3

Inte så ofta dock...


JAMEN BYE!


//Karro<333

 
 
Rozza

Rozza

14 juli 2012 11:05

Heej!
Kan jag få en gubbe av er plzz då följer jag er blogg och sen säger jag till mina kompisar om er blogg sen kan du också kommentera bara om jag får en gubbe och över lvl 3

http://meandmyirllife.bloggplatsen.se

Karro&Mejla

24 augusti 2012 14:37

what? tror du att vi ger bort våra gubbar??

//Karro

 
Iris

Iris

17 oktober 2012 20:00

Heej! Jag har sett din msp video" bästa vännerna"
Den e jätte bra

http://Alexh33.bloggplatsen.se

Karro&Mejla

13 december 2012 22:37

Va? jag har inte gjort nån sån video, tror jah... eller menar du film på msp?
Har jag gjort en sån?
eller är det mejla?

//Karro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karro&Mejla - 3 januari 2014 22:20

Heyy Karro här <3 Nu tänkte jag göra lite tips till er som har en tjej som ni vill göra extra lycklig <3 - Skicka fina chattmeddelanden till henne (ex. hej älskling<3) - Säg att du älskar henne - Gör fina artbooks o förklara för henn...

Av Karro&Mejla - 8 november 2013 23:12


Häääj! ;) De va ett tag sen! Jo, men jag tänkte bara berätta lite hur läget är o så.. :P Som ni redan visste så har Mejla slutat spela msp o jag spelar typ runt 1 gång per månad så det är typ aldrig! ;( men de är bara för att jag inte hinner och ...

Av Karro&Mejla - 19 maj 2013 19:14

Åh hej igen, nu har besökssiffrorna minskat :( det är inte så kul :'(  Hoppas att dem går upp igen    för annars är de inge kul... men karro har uppdaterat   //kaRRO ...

Av Karro&Mejla - 26 mars 2013 16:52

Hej! Jag tänkte bara uppdatera bloggen lite... så ja... lite info rå... Just nu e jag sjuk, det suger.. eller alltså jag är förkyld.. nt funny! Ja.. men jag gör inte så mkt, det är typ ingen som spelar msp mer, jag loggade in idag och ingen var i...

Av Karro&Mejla - 21 september 2012 15:28

                                                                                   I                                                                                    I                                                                             ...

Chatta med oss ♥

Ipod!

Klocka!

Presentation


Nu mera är det jag; Karro som styr bloggen framåt ;)

Fråga mig

171 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards