msp-bloggen

Alla inlägg under maj 2012

Av Karro&Mejla - 8 maj 2012 20:27

Snabbt nu ...

Låt-tips :


Call Me Maybe - Carly Rae Jepsen 

Ai Se Eu Te Pego - Michel Teló

Baksmälla - Petter, September

Äckligt - Ansiktet

Tröjan Du Hatar - Norlie & KKV

Tonight Tonight - Hot Chelle Rae

Starships - Nicki Minaj

Stereo Hearts - Gym Class Heroes

Someone Like You - Adele


Det får räcka ... :P


Hejdå igen xD


//Karro<333

Av Karro&Mejla - 8 maj 2012 20:21

Vi har ju sjukt, sjukt, sjukt många läsare på våran blogg , det är runt 60-70 läsare dagligen,HELT SJUKT ÄR DET! :)

Tack så jättemkt för att ni läser vårn blogg fast vi inte bloggar så ofta... :0

Sjukt glad över statistiken :)

Det kommer nog komma fler och ler inlägg av mig, troligen inte av mejla för att hon har slutat på msp -.-'' :// :(

Känns tråkigt...

Aja byebye

Ska spela msp...

Och packa en sak inför imorgon :D


PS. FORTSÄTT ATT LÄSA VÅRAN BLOGG, SÅ KANSKE DET BLIR ÄNNU HÖGRE STATISTIK!



Juste... kanske lite tråkigt att vi nästan ALDRIG lägger in några bilder längre men man orkar lixom inte :// bra att veta bara... Elr jag lägger iaf inte in så mkt bilder..... :P

Aa.. det var det, det...


//Karro<333











Av Karro&Mejla - 5 maj 2012 18:27

Hej!

Azzå jag spelar inte msp mer :/ Bah Karro som gör. så venneh inte va jag ska blogga om. Förslag? Kommentera inlägget :)  

Love u

Av Karro&Mejla - 5 maj 2012 11:58

Här har ni mig, mejla,och Karro IRL!

Vi ser jättesnygga ut på bilden... hehehe... nejmen det är en effekt så vi ser lixom lite tjocka ut :P :D

// mejla :P  

Chatta med oss ♥

Ipod!

Klocka!

Presentation


Nu mera är det jag; Karro som styr bloggen framåt ;)

Fråga mig

171 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards